رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

هر شهری برای خود با کمک شهرداری‌ها آرامستانی ایجاد کند/ قسمت شمالی شهر دماوند به عنوان «بام دماوند» معرفی شود/ چاه شماره ۲ روستای لومان مورد تخریب خوش‌نشینان قرار گرفته است

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه هر شهری با کمک شهرداری‌ها آرامستانی برای خود ایجاد کند، گفت: قسمت شمالی شهر دماوند به عنوان «بام دماوند» معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ابوذر نادری در نشست شورای هماهنگی امور شهری و روستایی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در ساختمان شماره 2 شهرداری دماوند اظهار کرد: در زمینه آرامستان در سنوات گذشته چندین نشست تشکیل شد و به این نتیجه رسیدیم نیازی به گورستان متمرکز نداریم تا از شهرهای همجوار به مناطق جنوبی شهرستان دماوند مراجعه کنند.

وی افزود: امیدواریم هر شهری برای خود با کمک شهرداری‌ها، فرمانداری، تعامل مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی برای آرمستان تصمیماتی بگیرد و مطرح شدن آرمستان متمرکز دغدغه و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: آرامستان حضرت رقیه(س) شهر دماوند با مساحتی بالغ‌بر چهار هکتار مشکلاتی را به همراه داشت که بخشی از آن با کمک شهرداری به نتیجه رسید.

نادری ادامه داد: در بحث تصرفات اراضی ملی و مشکلات زیست محیطی سال گذشته اطراف آرامستان حضرت رقیه(س) شهر دماوند دیوارکشی و ساماندهی‌ توسط شهرداری انجام شد و موقتاً مشکلات تا حدودی مرتفع گردید.

وی گفت: همچنین در بحث گردشگری خواستاریم قسمت شمالی شهر دماوند امیدواریم را که به منطقه چشمه‌اعلاء مشرف می‌شود را به عنوان نقطه گردشگری با عنوان «بام دماوند» معرفی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند تاکید کرد: در زمینه بحث مشکلات در حوزه روستایی در چند روز اخیر شاهد این موضوع بودیم شخصی در روستای لومان زمینی خریداری و اقدام به ساخت و ساز می‌کند و چاه قدیمی شماره ۲ این روستا که در کنار این ملک واقع شده امروز مورد تخریب قرار گرفته است.

مدیریت آب کشاورزی در روستاها باید توسط آبدارهای روستا صورت بگیرد تا خوش‌نشینان از بحث آب کشاورزی جهت پر کردن استخرهای خود سو استفاده نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا